Het ligt er helemaal aan van welke muziek iemand houd. Ik zou niet kiezen voor negatieve teksten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als je zelf de muziek leuk vind en je jezelf er in kan vinden kan die muziek je helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik om glimlachen, leuke reactie:-)
Dit is echt een heel leuk liedje, waar je ook echt op kan dansen!:
Jennifer Lopez - On the floor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb laatst een documentaire gezien over dansen.. het schijnt dat wij mensen, als we muziek lekker vinden, gaan dansen, hierdoor komen hormonen vrij waardoor je je gelukkig gaat voelen.

dus de vraag die je eigenlijk moet vragen is, waar dans ik/je lekker op. en doe eens gek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand echt depressief is, is er geen enkele cd die helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ggz hier hebben ze zelfs muziek therapie..
Als psychiater schrijf ik veelal het gehele ouvre van The Carpenters voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vogeltjesdans !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
What's in a name...

The B52's hebben wel vrolijke muziek gemaakt, terwijl je Joy Division maar beter niet op kan zetten :)