welke kruiden kunnen helpen om de zaadleider bij een man terug goed te laten functioneren ?

een vriend vroeg me dit, ik ben beginnend herborist, maar deze eerste keer om iemand te helpen is meteen ook een moeilijke, ik heb namelijk nog niet zo heel veel kennis over kruiden bij zulke toepassingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meerdere oorzaken mogelijk waarom een zaadleider niet goed functioneert.
1 daarvan kan een gezwel zijn die hem dicht drukt.
Zorg dus ook voor een diagnose van een erkend arts. Zonder dat riskeer je strafvervolging als er echt iets ernstigers mis is wegens onthouden medische hulp danwel niet doorsturen.
Zelfs bij vrijspraak geen pretje...denk aan de heisa rond de dook van Millecam
bamibal
12 jaar geleden
Fluitekruid :-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou aan ylang ylang patchouli en deze soorten te denken omdat dit voor het bevorderen van sexuele prikkelingen zorgen en ik denk dat een zaadleider juist door stimulatie zzijn functie terug kan krijgen.......maar idd eerst alle lichamelijke ernstige dingen uit laten sluiten door een arts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hem doorverwijzen naar een arts was ik zowiezo van plan, want als herborist mag/kan ik geen diagnose stellen. En het ook melden aan die arts of ik hem al dan niet kan helpen met kruiden. Ik ga een verder informeren over ylang ylang en patchouli of deze kunnen helpen.

Antwoorden (1)

Zoals je zelf al vertelde verwijs je de persoon altijd naar een huisarts.

En als je vragen hebt over dit soort dingen, lijkt het me toch beter als je die stelt op een forum voor Herboristen.
Zoals deze bijvoorbeeld:

http://herboristenforum.wikidot.com/ of deze http://pollekens.webforums.nl/forum/index.php?f=23 of deze http://www.herborist.freebb.be/

Succes!