hoe kan ik mijn dikke lip weghalen??

Er is een wesp in mijn mond gekomen en nu heb ik een dikke lip. Het ziet er niet ui. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (5)

Koelen. Washandje met ijsblokjes. Nestosil helpt ook, maar dat moet dan alleen als de steek aan de buitenkant van je lip zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees blij dat hij je in je lip heeft gestoken en niet je tong of in je mond. Dat kan zelfs gevaarlijk zijn, als de tong opzwelt en de luchtpijp blokkeerd.

Je kan het koelen, meestal binnen een paar uur trekt de zwelling weg.

Echter: mocht je koorts krijgen en er onstaan meerder zwellingen: Neem contact op met je huisarts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deppen met azijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleine beetjes vaseline
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dep met azijn of citroensap na een wespensteek.
Ga bij heftige klachten naar de huisarts, zeker als je lip steeds dikker wordt of je onwel bent of benauwd.