hoe mug uit kamer halen

ik heb een hele volle kamer en ik wordt elke nacht gestoken maar ik zie hem niet hoe krijg ik hem te pakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muggen houden van 'hangen' dus aan plafon of bureau... (houden van betekend helaas niet dat ze het altijd doen...)

Antwoorden (8)

Je hebt van die muggenspray, dit kan je een keer in je kamer spuiten.. het stikt wel een beetje. of je hangt een klamboe boven je bed, dan kan hij jeook niet steken:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De deur openlaten en op de gang een lichtje laten branden. Muggen komen op licht af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg citroen met kruidnagel in je kamer en hij gaat weg een doe een hoor voor je raam als je hem open laat voor de volgende keer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muggen kunnen niet goed tegen tocht. Als je de mogelijkheid hebt zet 2 ramen of een deur en een raam tegen elkaar open zodat het tocht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik muggenspray of citroen
wat bij mij helpt is aan de mug vragen ofhij weggat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak altijd een deal met muggen rond nieuwjaarsdag.
Daarin spreek ik af met ze dat als zij mij niet prikken ik hun niet doodsla. Nadat ik dat heb afgesproken schiet ik vuurpijl met rood-groene effecten de lucht in.
Het is me toch al enkele keren overkomen dat zij de eersten zijn die de belofte verbreken..
Iets wat ik ook nog niet wist:
"Een vrouwelijke mug stopt pas met bloed zoeken als ze is verzadigd, ook kan ze zich slechts één keer in een aantal dagen volzuigen. Als er dus een enkele mug in de slaapkamer zit, kan men ervoor kiezen om zich te laten bijten. Het voordeel is dat men van het gezoem af is. Helaas zijn er vaak nog wel andere exemplaren aanwezig die goed verstopt zitten."

"Muggen zijn na een paar uur gewend aan de citroenlucht en raken zij hiervan niet meer in de war. Vanaf dat moment kunnen ze je weer prikken."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Een mug bijt niet, maar steekt. Afgezien daarvan een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Wel een zo 'fris' mogelijke tandpasta nemen, dan ben je in 5 seconden van de jeuk af.
Niet 's ochtends vergeten het weg te poetsen, ik heb wel eens gehad dat ik halverwege de ochtend er achter kwam dat ik opgedroogde tandpasta bovenop mijn oor had....
Eucalyptusolie met kruidnagelolie op een bakje helpt ook.
blijven de muggen ook weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet een ventilator in je kamer !!!waarom muggen haten wind !! Ze worden aangetrokken (houden )van zweet geurtjes ,en ruiken bedden goed opafstand ,dus hou het koel fris en windy van dicht bij reageren ze op je hart slag ,maar ja die moet je niet stoppen .