bach rescue remedy? Ik zou het nu alvast gaan gebruiken als je angstgevoelens ervaart over de toetsen, dus als je bijv. niet ervan kunt slapen, of je voorbereidt, gebruik het vlak voor de toets. Dit middel werkt het best als je niet te snel daarna je tanden poetst, munt kan het effect tenietdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rescue kun je inderdaad nu al gaan gebruiken. Wanneer je echter vaak last hebt van extreme spanningen voor een toets of examen of op andere momenten kun je gebruik maken van een medicinale remedie die je bij een Bach bloesemtherapeut, onder begeleiding dus, kunt halen en gebruiken. Deze kijkt naar je hele mens-zijn, waardoor bepaalde klachten kunnen ontstaan. Er zijn namelijk allerlei dingen in het leven die dergelijke symptomen kunnen veroorzaken.

Rescue kun je gebruiken op het moment dat je spanning voelt. Doe 4 druppeltjes in een glas water en neem een slokje om het kwartier tot je echt voelt dat je rustiger wordt. Voor een examen kun je enkele uren van tevoren beginnen, je voelt zelf wel hoeveel behoefte je hebt, hoelang en hoe vaak je om het kwartier een slokje moet nemen. Luister dus naar je eigen lijf! Ook tijdens het examen zou je een flesje water met 4 tot 8 druppeltjes bij je kunnen houden, als dat mag tenminste. Een rescue-spray zou eventueel ook kunnen. 2 spraytjes op de tong werkt hetzelfde.

Bachbloesems hebben het voordeel dat ze niets doen als je ze niet nodig hebt, dus overdoseren is niet mogelijk.

Heel veel succes met je toetsen! Gaat vast allemaal lukken!