BIC code gevraagd van de bank Medius (prepaid) wat is de BIC code?

het BIC code nummer of getal zoek ik van mijn bank waar ik geld naar toe moet overmaken via een SEPA transfer ,mijn MEDIUS ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op deze website kun je alle codes opzoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een bank code... je kunt dit opzoeken op internetbankieren of op sites waar je je rek nr intoetst. Dan krijg je je iban en bic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De BIC is een unieke (internationale) identificatie van de bank en vergemakkelijkt de verwerking van de opdracht. Een BIC bestaat uit 8 of 11 posities, waarvan positie 5 en 6 bestaat uit de landcode van de bank