Hoe lang duurt het voor geld dat in Afrika is overgestort op mijn rekening staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van welke bank naar welke bank?
Utrecht
13 jaar geleden
Je hebt toch geen "erfenis" gekregen waarvoor je zelf eerst wat kosten hebt moeten betalen?
In dat geval kan je namelijk wachten tot je een ons weegt..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeriaanse_oplichting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van banque boa naar bnp pariba
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeuwig

Antwoorden (1)

Als je al de rekening gegevens (correcte BIC, correcte rekening nummer, naam van de begunstigde, land, ...) goed hebt ingevuld, dan kan het soms tot 10 dagen duren.

Als je de BIC niet goed hebt meegegeven kan het nog langer duren omdat ze eerst gaan uitzoeken naar welke bank, en dan zoeken of de rekeninghouder klopt, etc ...