als ik 15.000 antilliaanse guldens wil kopen , wat zijn dan de aankoopkosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dit is de wisselkoers vandaag:
Euro (EUR) Antilliaanse Gulden (ANG) 2,35095 12-8-2010 17:45

Toegevoegd na 2 minuten:
15000/2,35095=6380,40 Hier bovenop komt nog een provisie van enkele euro's.

Toegevoegd na 21 minuten:
Er blijkt nogal wat verschil in kosten te zitten, die verschillende aanbieders in rekening brengen. Ik heb net nog even op de gwk.nl site voor je gekeken en berekend hoeveel je daar aan euro's kwijt bent, als je 15000 antilliaanse guldens wilt krijgen. dit kwam er uit:

ANG 15.000,08 antil guldens
EUR 7.732,00 euro's
EUR 7,50 kosten
EUR 7.739,50 totaal

Het goedkoopste is toch om ter plaatse geld op te nemen met je bankpas. Hiermee heb je te maken met een veel gunstigere wisselkoers.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
merci voor je snelle antwoord. maar het gaat mij juist om de bijkomende aankoopkosten/provisie. Zijn dat werkelijk maar een paar te verwaarlozen euro's?
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
zie mijn toevoeging hierboven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de ene kost 15000 NAfl zo'n € 6.380 bij de ander € 7.732 ??? da's nogal een verschil....

Andere antwoorden (1)

Tussen de aankoopprijs van antilliaanse guldens en de werkelijke waarde op de valutabeurs zit gauw een verschil van 0,15 cent in je nadeel. Neem gewoon € mee of $ daar kan je overal mee betalen. Vooral het betalen in $ is heel gewoon.