Is het mogelijk om het maandoverzicht van Yunoo te laten beginnen op een andere dag dan de eerste?

Mijn salaris wordt gestort aan het einde van de maand. Hierdoor krijg ik momenteel een raar verloop van mijn uitgaven - ik zie mijn kosten hard oplopen over de maand, totdat ik uiteindelijk net voor het eind van de maand daadwerkelijk mijn inkomsten krijg en de balans (als het goed is) weer goed is. Hoewel het technisch nog steeds klopt, zou het fijner werken als ik de start van een nieuwe maand ongeveer kan zetten op de dag dat ik mijn salaris gestort krijg. Zo zie ik door de maand heen de uitgaven langzaam richting de inkomsten groeien en kan ik in de gaten houden in hoeverre ik nog speling heb voor de maand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet beter deze specifieke vraag aan Yunoo te stellen?

Antwoorden (2)

Wat je eigenlijk wilt is jezelf foppen. Dat kan ook op een andere manier. Laat je salaris storten op een nieuwe bankrekening. Maak een automatische opdracht om vanaf deze rekening op de datum die jij makkelijk vind voor je uitgaveplanning je salaris over te maken op je rekening courant.
Als je niet je hele salaris overmaakt spaar je automatisch ook nog een beetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien deze vraag via Yunoo gesteld is, gaat dit waarschijnlijk over een functionaliteit van Yunoo.

Je kunt in Yunoo de specifieke datum van een transactie aanpassen. Daardoor kun je het salaris voor het overzicht in de goede maand zetten. Ook wordt het in de toekomst mogelijk om je 'financiële maand' in te laten gaan op het moment dat je dat zelf wil.

Overigens kun je vragen over Yunoo zelf het beste stellen via email (support@yunoo.nl). Vraag & Antwoord is in eerste instantie bedoeld voor financiële vragen.