Slordigheid veilingsite

Op een veilingsite heb ik een tijd geleden een bod gemaakt op een item.. het bod is heel laag, (€ 2,50 ;) )
maar ik was bij het einde van de veiling wel de winnaar van het desbetreffende item.
Er gelden strenge regels binnen officiele veiling websites, want zo geld de regel.. als je een bod doet op een item, en je bent uiteindelijk de hoogste en laatste bieder, dan ben jij verplicht het geld te betalen dat je geboden hebt. Dus een soort ebay regels.

Puntje bij paaltje heb ik via de website contact opgenomen met desbetreffende veilinghandelaar, of het mogelijk was of ze deze items wilde toesturen, omdat ik geen mogelijkheid zag om ze op te halen.
Deze optie werd duidelijk in de felicitatie mail aangeboden, en daarom nam ik dus contact met ze op.

Maar na 2 keer een mail gestuurd te hebben en afgelopen vrijdag de ophaal datum verstreken is, heb ik ondertussen nog steeds niks van ze vernomen!

Wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit verhaal moet je bij E-Bay neerleggen, en als de verkoper je bod te laag vindt, had z/hij een minimumbod moeten instellen.
Als de verkoper verder niet reageert terwijl jij wel de koper bent, kun hem/haar een negatieve feedback geven met reden waarom je dat doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet goed gelezen, het verhaal gaat hier niet over!
-1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik lees is: Stevebravo bood ergens op, was de winnaar, heeft ook de bevestigingsmail gekregen en vervolgens contact opgenomen met de aanbieder.
Normaal gesproken krijg je van de aanbieder een mail met instructie hoe te betalen en dergelijke.
Stevebravo heeft niets meer gehoord, en dan zegt Ebay zelf:
"Ik heb een probleem met een ander lid.
Het kan gewoon een misverstand zijn. Stuur een e-mail naar je handelspartner. Als dat niet werkt, vraag je de contactgegevens op en probeer je de verkoper te bellen. Met deze tips kun je ook een oplossing zoeken."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zei ook: 'een soort ebay regels' - dan denk ik dat ze ook in dit soort gevallen hebben voorzien.
En anders vermoed ik dat de verkoper de prijs te laag vindt en zich niet aan de regels houdt - hoogste bod is geldend aan het eind van de veiling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Timbay; nit zo fijn slijpen!
Hippo had volkomen gelijk. De minnetjes uitdelers zijn zeurpieten