Ja en nee :))
Guldenbiljetten, dus 5, 10, 25, 50, 100, 250 en 1000 kun je nog inwisselen tot 2032 bij de DNB ( De Nederlandsche Bank )

Deze link :

http://www.dnb.nl/betalingsverkeer/guldens-inwisselen/overzicht-in-te-wisselen-biljetten/index.jsp

maare er zijn nog enkele regeltjes :)

Guldenbankbiljetten worden niet omgewisseld wanneer:

* de biljetten ná 27 januari 2002 zijn gebruikt of ontvangen als betaling voor beroeps- of bedrijfsmatige activiteiten*
* de biljetten ná 27 januari 2002 zijn gebruikt of ontvangen als betaling voor geleverde goederen of diensten*
* de biljetten verkregen zijn uit een handeling die strafbaar is volgens de Nederlandse wet.

Munten??

Bij de Koninklijke Nederlandse Munt of muntenhandelaren