Waar kan ik loten inleveren?

Naar mijn idee kun je bij steeds minder retailers loten kopen en inleveren. Klopt dit? En zo ja, hoe komt dat? Waar kan ik wél loten inleveren?

2 jaar geleden
1.9K
Amadea
2 jaar geleden
Om welke soort loten gaat het dan?
KarinH
2 jaar geleden
@Amadea het ging om loten van de Staatsloterij!

Het beste antwoord

Er zijn nog inleverpunten genoeg. Bijvoorbeeld bij veel supermarkten, boekhandels, benzinestations en tabaksspeciaalzaken. Zoals:
• Primera
• Bruna
• AKO
• Cigo
• Vivant
• Albert Heijn
• Jumbo
Voor de Staatsloterij kun je het dichtstbijzijnde punt zoeken:
https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/verkooppunten
Toegevoegd op 20 december 2021 13:23: bron
SimonV