Hoeveel kost een stuk bosgrond?

Hallo, ik heb aardig wat gespaard en ik vroeg me af hoeveel het kost om een stuk grond (liefst een bos) te kopen waar je bijv. op kunt bouwen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Voor bosgrond ga je geen bouwvergunning krijgen
SentWierda
3 jaar geleden
Koop nooit een stuk bosgrond in de veronderstelling dat je daar ooit zult mogen/kunnen bouwen. In de praktijk is het bosgrond en blijft het bosgrond.
Er zijn verkopers van bosgrond die de schijn wekken dat een bouwvergunning in de toekomst haalbaar is. Het zijn verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden. Zeker niet als sprake is van zogenoemde absolute bosgrond. Van een schemergebied is sprake ais gewag wordt gemaakt van zogenoemde relatieve bosgrond: als daar al sprake is van een bestemmingsverandering, dan is dat de bestemming landbouwgrond.
Antoni
3 jaar geleden
Als je wil bouwen op een stuk grond, zal je een bouwkavel moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
thx allemaal jullie hebben me echt gered

Antwoorden (1)

Bosgrondprijzen liggen tussen de €1,- en €2,- per vierkante meter. Niet erg duur dus, maar wel met de beperking dat er niet op gebouwd mag worden.
jc54