Thomas Nationwide Transport

TNT kent een lange geschiedenis, waarin we onder diverse namen geopereerd hebben: PTT, KPN, TPG (TNT Post Group)en - sinds 2006 - TNT. Deze afkorting komt van Thomas Nationwide Transport, een van oorsprong Australisch bedrijf dat in 1946 werd opgericht door Ken Thomas en in 1996 werd overgenomen door TPG. Ondertussen is TNT uitgegroeid tot marktleider in Europa met lokale vestigingen in meer dan 200 landen.

http://www.tnt.com/express/nl_be/site/home/over_tnt/organisatie/feiten_cijfers.html