Heeft de financiële crisis invloed op jouw vakantiebestemming?

Zoja, hoe los je dat op (of heb je dat opgelost)?

Of ken je iemand die daarmee te maken heeft.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, lastig werk te vinden.. hoop dus dat ik nog wat vind en anders misschien een veel goedkopere last minute.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nope. Reizen is één van mijn grootste hobbies. Ik werk er het hele jaar hard voor, dat wil ik niet daarop gaan bezuinigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee! Heb er eerlijk voor gespaard! En mijn loon blijft 't zelfde.. dus ik heb er geen last van!

1,5 week Turkije! Here I come!
Moet alleen nog die vreselijke Hepatitus A prik halen. Laat ik nou net niet tegen naalden kunnen.. hihi
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor niet op de vakantieBEstemming en niet op de vakantiestemming

:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ik ga nu naar Ootmarsum
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Sterker nog, voor het eerst sinds jaren ga ik echt een vliegreis met apartement boeken in plaats van gewoon in de auto te stappen met een tent in de achterbak en naar de zon te rijden.

Tegen de tijd dat we gaan hebben we twee turbulente jaren zonder vakantie gehad, dus mag het ook wel een keer, onszelf trakteren op een relaxte vakantie voor dummies.

Geen inpakstress, alleen kleren mee. Geen getuur op wegenkaarten, geen file rond Parijs, geen toerbeurt met rijden, geen camping zoeken, geen tent opzetten, geen kilometer hiken met de afwas naar het dichtsbijzijnde waterpunt. Allemaal dingen waar we geen hekel aan hebben (de vrijheid van zo'n vakantie is namelijk geweldig) en waar we intussen bedreven in zijn. Maar een keer een echt luie vakantie waarin je alleen op hoeft te komen dagen op Schiphol met een tasje kleren is ook wel eens leuk.