Wat kan een incassobureau doen zonder je adres?

Onlangs heb ik mij aangemeld bij een huurwoning site (Huurstunt) waar je voor je lidmaadschap €20,- per maand betaald, echter kwam ik erachter dat de woningsite overal beschreven staat als oplichterij.

Bij het inschrijven heb ik een bankrekening nummer moeten achterlaten en natuurlijk mijn email adres. Ik heb meerdere malen het verzoek gekregen om te betalen maar uiteraard ga ik dit niet doen. Nu dreigen hun met een incassobureau, maar wat kunnen hun maken met enkel een rekeningnummer zonder naam en een e-mailadres?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
ronron1212
4 jaar geleden
Als ze geen email en adres hebben hoe kunnen ze je dan mededelen dat ze een incassobureau gaan sturen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Email is wel bekend bij hun, dit moet gedaan worden bij de inschrijving

Het beste antwoord

Het incassobureau kan dan niets doen. Ze kunnen nog proberen op internet te kijken of ze bij jouw e-mailadres misschien een adres kunnen vinden, maar de kans dat dit lukt is vrijwel nihil.
Ik weet niet of je toestemming voor automatische incasso hebt gegeven. Dan kan het geld op die manier van je bankrekening worden gehaald.
Je kunt binnen 8 weken het afgeschreven bedrag terugboeken (ook wel storneren genoemd).
Toegevoegd op 11 december 2019 10:21: bron
SimonV