Krijgen we schade van auto nog wel uitbetaald als we deze nu verkopen?

We hebben schade aan.onze auto, deze is al getaxeerd en alles ingediend.
Alleen tegenpartij werkt niet echt mee dus nog in onderhandeling.
Maar kunnen we onze auto wel verkopen ongeacht we de schade nog niet uitgekeerd hebben gekregen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
En wie is de schuldige?
Erna55
6 jaar geleden
Wordt er nog onderhandeld over de schuldvraag, of over de reparatiekosten ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Raadpleeg je verzekering hoe te handelen. Vraag een expert de schade vast testellen samen met de plaatwerker ( en stel een proforma op )

Antwoorden (1)

Ligt er waar en hoe je verzekert bent. Veel verzekeraars betalen de reparatiekosten aan het schadereparatiebedrijf, maar er is meestal wel een weg te vinden dat het getaxeerde schadebedrag aan de eigenaar uitgekeerd wordt. In dat geval kan je de auto met schade verkopen.
jc54