Wat is bedrijv bumblebeecrew?

Hoi weet iemand wat het bedrijv bumblebeecrew/youngnetworkz precies is? Ik wik er voor werken en zouk ervaringen, heb je er 1 stuur me een pm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit bedrijf is pas geleden onderwerp geweest bij het programma Oplichting. Niet doen dus!

Je moet dan van deur-tot-deur gaan om zogenaamd geld op te halen voor het goede doel. Door middel van leugens en slinkse verkooptrucjes moet je de mensen meer geld aftroggelen. Hoe meer jij de mensen oplicht, hoe meer geld jij verdient.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top