definitieve aanslag wat betekend als je 200 euro terug krijg en beneden staat er -200?

wat betekend het als je een bedrag bijvoorbeeld 200 terug en dan onder aan de brief staat -200

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Onderaan staat de hoeveelheid belasting die jij (nog) moet betalen. Dat is -200 euro.

Als jij -200 euro moet betalen aan de Belastingdienst, betekent dat feitelijk dat jij 200 euro terugkrijgt. Dat is dan ook wat er bovenaan de brief staat.

Cryofiel