wat is het email-adres van de ing-bank?

Contact via de ing-site is al dagen onbruikbaar. Telefonisch wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
47.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom lukt het niet via de website?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via ing.nl en dan naar contact, email en nog 1 klik verder, kan de pagina niet worden geladen. Op 4 verschillende computers/internet verbindingen/browsers. Dat is al dagen zo, maar hoe moet je ze dat kenbaar maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd, bij mij werkt het gewoon. Waarschijnlijk toch een setting in je netwerk. Op het moment dat je naar het formulier gaat, wordt er geschakeld naar een beveiligde (https) verbinding. Wellicht dat het daarmee te maken heeft, dat het bij jou niet werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ja, dat zal je net weer zien.
Op mijn werk met Opera en IE, thuis ook niet en op mijn mobiel niet. Dat zijn dan 4 settings, terwijl ik wel kan bankieren. Maar ja, als jij het wel ziet, dan moet het wel werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je op die momenten wellicht ingelogd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er worden zoals ik het snel zie geen vreemde technieken gebruikt, enkel Javascript. Maar de kans dat je dat op al die PC's geblokkeerd heb, is niet groot. Het wordt dus denk ik toch even langsgaan of bellen, anders zijn er weinig opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een email gestuurd die elkgt heeft geantwoord. Ben benieuwd, vandaar mijn vraag hier.
Bedankt voor je moeite Biertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betwijfel of dat een correct mailadres is om mail naar te verzenden. Ik denk dat het enkel gebruikt wordt om email te versturen voor ING mailings (vanuit ING): http://www.email.ingbank.nl/ext.dll?ID=1z04r0iE1z0C2L111f&r=r
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is me nu toch gelukt. Met IE, kennelijk gebruikte ik nog een oude versie. Maar ik heb een hekel aan IE en dan moet ik hem toch nog gaan gebruiken. Ik had op de ing site toch gevonden dat ze maar twee browsers ondersteunen, IE en firefox. Jammer dat Opera zulke goede zaken doen met Opera Mobile. Maar dat is een hele ander onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi dat het nu toch gelukt is! Mocht je toch nog email willen gebruiken, zie mijn antwoord hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had je antwoord gelezen, het gaat niet over ideal, maar over buitenlandse betalingsgegevens die een instantie aan mij gevraagd heeft.

Het beste antwoord

Als het over iDeal gaat, heb ik wel een emailadres gevonden:

De Servicedesk E-commerce helpt u met administratieve en technische vragen over iDEAL. De Servicedesk is bereikbaar op telefoonnummer 020 652 25 70 op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur, of via ideal (at) mail.ing.nl

Maar verder loopt vrijwel alles m.b.v. het formulier, waarvan je aangeeft dat je daarmee problemen ondervindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zou gewoon klantenservice [at] ing.nl moeten zijn, maar daar schijnen ook nogal eens problemen (bouncende mails) mee te zijn.

Als je een klacht wilt doorgeven, daar is ook een formulier voor dat je ouderwets op de post kan doen. Dat formulier vind je in de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ing@emailing.ing.nl

dit is als het goed is een goed mailadres. veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ING bank laat op de website weten dat dit weekend geen verkeer mogelijk is wegens onderhoud aan de site. Dus mogelijk lukt het morgen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
info@ing.nl