Hoe kan ik bewijzen dat ik het pakketje heb verzonden aan PayPal?

Hallo

Sta op het punt om een pakketje van 190€ te versturen naar frankrijk. Het betalen gaat via PayPal. Aangezien ik nog geen ervaring heb met Paypal. Wil ik graag iets vragen.

Ik heb de betaalbevestiging al verstuurd en er staat nu bijna 190€ op mijn rekening. Er wordt nog gevraagd om een verzendbewijs te sturen naar het mailades van PayPal. Maar het pakketje wordt niet afgeleverd op het adres van de persoon. Maar familie van hem. Kan dat dan een probleem opleveren met de definitieve storting van het bedrag? Ik kan me voorstellen dat ok het geld niet zal krijgen, omdat ik het pakketje niet naar de "juist" heb gestuurd. Of kan dat geen kwaad? (En wanneer zal ik mijn geld krijgen?

Dank

7 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Dit kan een slimme truc van de koper zijn. Als je het pakketje naar een ander adres stuurt dan het adres van de koper dat in de bevestigingsmail staat, verlies je je verkopersbescherming en kan de koper het geld terugeisen.
Een verzendbewijs van het pakketje naar een ander adres is voor PayPal dus geen bewijs dat je het pakje verzonden hebt.

Zeg dat je het pakket naar het adres van de koper stuurt en als deze hier niet mee akkoord gaat, kun je het geld terugstorten.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+