Bestaat er een database met oude afgesloten levensverzekeringen?

Wij zijn het huis van mijn moeder aan het ontruimen. We zijn polissen tegengekomen uit 1940..

Hoe kom je erachter of er mogelijk nog andere polissen zijn? Ik kan me zomaar voorstellen dat mensen polissen kwijtraken of dat ze het simpelweg niet meer weten zoals mijn moeder

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Een database met oude afgesloten verzekeringen bestaat helaas niet.
Als je een polis vindt, kun je bij https://checkmijnpolis.nl/oude-polissen
de juiste verzekeraar vinden.

Je kunt recenter afgesloten verzekeringen van iemand hier opzoeken:
https://www.uitvaartverzekeringsregister.nl
Dat is een recente site waar je zelf kunt vastleggen of je wel of geen uitvaartverzekering hebt. En zo ja, bij welke maatschappij.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alvast bedankt, ben verbaasd. Stel dat je huis afbrandt met alle papieren??
SimonV
7 jaar geleden
Vandaar de genoemde nieuwe site.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nog steeds verbaasd, leuk voor de verzekeringsmaatschappijen