Als je in nederland het maximum bedrag hebt gepind, kan je in duitsland dan nog bij een bank meer dan 250 euro opnemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, (en ook niet als je minder dan het maximum hebt gepind ; als je pinpas op een dag één keer gebruikt is bij een "vreemde" automaat, kun je niet naar NOG een vreemde automaat. Waar ook ter wereld. Die "beveiliging" zit volgens mij op één of andere manier in je pas of zo. Maar je kunt dan nog wel in een winkel betalen. In Nederland ook trouwens ;-)

Bron : al eens geprobeerd, ging niet, moest met mijn andere pas ;-) - helaas, want met Vpay betaal je 5 euro voor elke opname bij een "vreemde" automaat. grrrrr.....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Meestal is het zo dat je tot 250 euro bij een andere bank kunt pinnen.
Hoeveel geld kun je pinnen bij andere geldautomaten Een aantal banken werkt met krappere limieten als je pint bij een geldautomaat van een andere bank. ASN Bank en Knab hebben geen eigen geldautomaten, dus voor deze banken geldt dit niet. Met een betaalpas van deze banken of van RegioBank en SNS Bank kun je bij elk geldautomaat in Nederland maximaal 1.000 euro pinnen. De limiet van ING, ABN AMRO en Rabobank staat op 250 euro per dag.