kan je geld opnemen bij de ing als je een asn pinpas hebt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
ronron1212
7 jaar geleden
Met een pin pas van een bank kan je bij alle banken geld uit de automaat halen meestal niet meer dan 300 euro
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waar moet je het anders doen, de ASN zelf heeft geen pin-automaten...?

Antwoorden (3)

Ja, geld opnemen en betalen met de ASN Wereldpas is in Nederland gratis. U kunt met uw pas bij alle geldautomaten in Nederland geld opnemen. De ASN Bank heeft zelf geen geldautomaten.
SimonV
7 jaar geleden
Ja, je kan je saldo niet bekijken bij andere banken, maar je kan geld opnemen bij alle banken die Maestro ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, met een pinpas van de ASN kun je gewoon bij alle geldautomaten in Nederland geld opnemen.