hoeveel verdiend vakkenvulen?

Ik wil binnenkort bij de Jumbo als vakkenvuller gaan werken, maar ik weet niet hoeveel het loon is per maand.

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wordt binnenkort 15 jaar :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

http://financieel.infonu.nl/diversen/119174-jumbo-2016-hoogte-loonbetaling-en-uitbetaaldatum.html

Op de site hierboven kan je de salarissen zien die je bij Jumbo verdient. De onderste in de lijst is echter 15 jaar en je zou daar dan iets onder zitten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit zijn de wettelijke lonen die ze moeten betalen. Jumbo zit er iets boven, het is dus wel meer, maar veel zal het niet zijn. Het is dus een indicatie zodat je weet wat je ongeveer verwachten kunt. Alles meer is toch meegenomen!
amc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als 15 jarige kan je maar 12 uur in een schoolweek werken, en in een vakantieweek 40 uur. Maar ik kan pas werken in oktober aangezien ik dan pas 15 ben. Hoe wordt dat dan berekend?
amc
7 jaar geleden
Je zal een uurloon krijgen en dit zal rond de €3,50 liggen. Als je dan 12 uur werkt per week zijn dat 4x12=48 uur per maand. Jouw loon zal dan ong. 48x €3,50 zijn. Nu is dit een bruto bedrag en omdat de werkgever er dan nog loonbelasting en sociale premies afhaalt, krijg je minder uitbetaald. Je houdt dan een netto bedrag over en dit wordt op jouw rekening gestort. Bij Jumbo kan je meestal ook inloggen met je personeelsnummer om de week voor jouw geld gestort wordt, te kunnen kijken hoeveel uren je gewerkt hebt en wat je verdient hebt. Noteer dus elke dag hoeveel je gewerkt hebt en controleer of alles klopt! Ik raad je aan ook dit eens te lezen; http://scholieren.nibud.nl/inkomsten/baantjes/belasting.html

Andere antwoorden (1)

Je krijgt het minimumloon per uur ; in de link vind je de minimumlonen voor je leeftijd. Hoeveel dat per maand is hangt sterk af van het aantal uren dat je werkt. En als je heel veel werkt, kan het zijn dat je loonbelasting moet betalen, en dan gaat er van dat (bruto) bedrag nog een deel af.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als 15 jarige kan je maar 12 uur in een schoolweek werken, en in een vakantieweek 40 uur. Maar ik kan pas werken in oktober aangezien ik dan pas 15 ben. Hoe wordt dat dan berekend?