aanvulling wajong Hoe berekenen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik werkte eerst ergens anders daar had ik 952 bruto en netto 854 en aanvulling wajong bruto 515 belasting 130 euro en netto 387. Nu weer terug bij wsw bedrijf verdien bruto 1016 inc vakantiegeld en eindejaars is dot 1086. netto krijg ik 884 en aanvulling wajong wordt 440 bruto. netto snap ik niet kan alleen nooit 130 euro zijn als ik bij groene belasting kijk staat er 160 en bij die van 515 stond 189 klopt niet.
u las ik als je 500 verdient 100 meer overhoudt . wajong na 2010
kan iemand mijn uitleggen hoe dit zit ik verdien bij wsw neer dan vorige werk kun je dan ook slechter af zijn? gr sunny

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Sunny27,

De brutobedragen lijken wel te kloppen. Je kunt dit zelf ook berekenen met de Rekenhulp Wajong op onze site: http://www.uwv.nl/particulieren/systeem/diversen/popup.aspx?id=373506.

Het nettobedrag kun je met de Rekenhulp niet uitrekenen. Dit hangt er namelijk vanaf of er loonheffingskorting wordt toegepast. Dit kan ik uit jouw vraag niet afleiden. Ik adviseer je hierover even te bellen met UWV Telefoon Werknemer (0900-9294). Mijn collega kan dan voor je controleren of het nettobedrag goed is berekend.

Met vriendelijke groet,

Robert
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn rekenhulp applicaties beschikbaar op UWV.nl
Daar vul je je inkomsten in, en de rekenhulp rekent voor jou uit wat je aanvulling is.
Wel moet je voor je berekening bij de Wajong weten of jij een Wajong hebt vóór 2010 of na 2010.
http://www.uwv.nl/particulieren/rekenhulpen/
de rekenhulp die jij nodig hebt staat onderaan het lijstje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en als je wajong hebt uit 2010?