Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ouders mijn rekeningoverzicht niet meer kunnen zien?Moet ik er dan gewoon heen gaan of hoe zit dat?Op rabobank.

Ik wil dat mijn ouders niet meer kunnen inloggen op mijn rekeningoverzicht op Rabobank, omdat ik al boven de 18 ben.
Want als mijn moeder inlogt kan zij het hele rekeningoverzicht lezen.. en dan wil ik niet meer.. iemand advies???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.5K
ronron1212
8 jaar geleden
Bij de bank langs gaan en aangeven je bent volwassen.
paulus811
8 jaar geleden
Je wachtwoord veranderen?
ronron1212
8 jaar geleden
Volgens mij zijn bankrekeningen niet beveiligd met een wachtwoord maar met een code die door een codeerder wordt afgegeven.

Antwoorden (2)

Zorgen dat al de correspondentie op jouw naam staat
wachtwoord veranderen. Op de site zie je wel hoe je dat doe moet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
@niels welk wachtwoord?
Contact opnemen met de Rabobank waarvan het adres en het telefoonnummer op de (digitale) afschriften staat. Dit is een aanpassing die eenvoudig doorgevoerd kan worden. Het verbaast me overigens dat de software van de bank dat niet automatisch kan doen op het moment dat de rekeninghouder meerderjarig is geworden (in "normale gevallen"). Bij het afsluiten van de rekening is o.a. de geboortedatum doorgegeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens loggen de ouders niet specifiek op jouw afschrift in. Ze krijgen gewoon alle rekeningen van henzelf en hun kinderen in beeld als ze inloggen.
Computoon