Griekenland hoe verder, laten barsten ? Helpen we het land met de rijkste cultuur van Europa of straks low budget vak.bestemming ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ze sponseren in Augustus :)

Het beste antwoord

Laat ze eerst zelf maar eens orde op zaken stellen, laat ze eerst zelf met een plan komen hoe ze denken de boel weer op orde te gaan stellen, dan kunnen we altijd nog zien of we iets willen doen.
Eigenlijk staat het me tegen. De Europese unie heeft economische afspraken gemaakt. Nederland doet altijd heel hard haar best om het braafste jongetje van de klas te zijn en het begrotingstekort onder het afgesproken maximum te laten zijn, andere landen lappen de regels aan hun laars, zodat wij weer met de portemonnee klaar mogen staan om hun levensstijl te gaan bekostigen.
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Zolang ze in de EU zitten is er geen 'ze'. Ze zijn deel van ons economisch systeem, of je het nu leuk vindt of niet. Als het misgaat, merken we dat aan de waarde van onze munt, de euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volledig mee eens !

Andere antwoorden (2)

Inderdaad laten barsten..nederland moet miljarden bezuinigen maar storten zo miljarden die hoogst waarschijnlijk nooit meer terug komen want griekenland gaat toch failliet .dan alsnog het low budget land maar nederland ook weer geld kwijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er moet wel geleend worden, anders gaat het ons nog veel meer geld kosten. En qua low budget, ze zijn al vrij goedkoop.