Wat doe je wanneer je in de ZW zit en op vakantie gaat en je geen verblijfsadres door kan geven?

Wat doe je wanneer je dus wel op vakantie mag gaan van het UWV maar dus wel de verblijfsplaats moet doorgeven, maar je die niet hebt?
Omdat iemand gaat backpacken of gewoon omdat iemand liever ter plekke een hotel uitzoekt om welke reden dan ook.
Wanneer je in de ziektewet zit moet je namelijk de vakantie en verblijfsplaats doorgeven. Of wat als je die maar voor een gedeelte van de reis weet? Maar de vliegtickets staan dan wel vast, is dat dan voldoende?

(Dit alles overigens wanneer er geen sprake is van een werkgever. )

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Beste Vragenisvrij,

Het kan natuurlijk heel goed, dat je geen vast vakantieadres hebt. Bijvoorbeeld als je gaat backpacken. Of als je rondreist met een camper of motor.

Je geeft dan bij je vakantiemelding door dat je niet naar een specifiek adres gaat. Je vakantie kun je melden via UWV Telefoon (0900-9294).

Alvast een fijne vakantie!

Robert
UWV Webcare Team
www.uwv.nl/webcare