Waar is staat je asn kaartnummer?

Het is een asn maestro wereldpas. Het staat niet op de pas zelf, waar kan ik het vinden? De enige dingen die op de kaart staan zijn het account number, de valid tru en een card number van drie getallen. Om online te betalen heb je alleen een kaartnummer van 16 getallen nodig, niet van drie.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.3K
Cryofiel
8 jaar geleden
Het nummer van zestien cijfers is typisch een kredietkaartnummer. Jouw pas is een betaalpas (Maestro), geen kredietkaart (Mastercard, VISA, Amex, of nog wat andere varianten). Omdat je een betaalpas hebt en geen kredietkaart, staat er geen kredietkaartnummer op.

Antwoorden (1)

Je hebt een bankpas, geen creditcard. Dus er staat geen creditcardnummer op.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah dat is het, dankjewel!
Antoni
8 jaar geleden
Dat vermoeden had ik ook (al), dat er een creditcardnummer wordt gevraagd bij de online betaling. + 1 voor je antwoord!