Hoeveel uur mag ik werken naast 38 uur contract?

Ik heb een vaste baan van 38 uur waar ik rond de 950 euro per maand mee verdien. Hoeveel uur mag ik per week werken bij een bijbaantje? Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je mag maximaal 60 uur in een week werken en in 4 weken maximaal 220 uur.
Dus maximaal 22 uur extra in een week en max 68 uur in de 4 weken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus als ik bij mn bijbaan loon heffingskorting op nee zet is er niks aan de hand wat betreft de belastingdienst? @gerardkh
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het betreft 2 verschillende banen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt maar zelfs als je het op ja zet gebeurt er niets alleen dat je volgend jaar belasting moet bijbetalen.