Mijn rabo jongerenpas is geblokeerd (3x foutieve pincode) Wat moet ik nu doen? kan ik gewoon zo een nieuwe pas aanvragen via rabobank.nl?

Mijn rabo jongerenpas is geblokeerd (3x foutieve pincode)
Wat moet ik nu doen? kan ik gewoon zo een nieuwe pas aanvragen via rabobank.nl?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

de pasblokkade heft u op bij uw eigen Rabobank
neem de bankpas en uw legitimatie mee
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
is er geen optie om dit via internet te doen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk, je kunt zonder pas niet inloggen bij de Rabobank. En dus kun je dan ook niet bewijzen dat jij het bent.
Amadea
8 jaar geleden
Als dat mogelijk was dan zou iemand veel te gemakkelijk misbruik kunnen maken van dat systeem.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet de helpdesk / klantenservice van de Rabobank bellen.
Die geven je het juiste advies hoe te handelen.
Als je je pincode nog wel weet dan kun je langsgaan bij je Rabobank.
Hier kunnen je direct op vertoon van je legitimatie je blokkering eraf halen.
Dan is je pas weer te gebruiken nadat je eerst bij de geldautomaat je pincode goed hebt ingetoetst.
Elke Rabobank heeft ook een geldautomaat, dus je kan gelijk je pas weer activeren.

Als je je pincode niet meer weet, moet je helaas een nieuwe pincode aanvragen. Dat duurt enkele dagen. Ook dit kun je het beste bij de Rabobank zelf doen.