Wie kent een goede bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering met weinig eigen risico?

Ik zit nu bij Interpolis waarbij het eigen risico begint vanaf 250 euro; in deze tijden is er maar weinig reserves dus ben opzoek naar een bedrijfsverzekering met een lagere eigen risico die tevens betaalbaar is. Iemand goede ervaringen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een laag eigen risico betekent meer premie betalen!
De hoogte van de premie is afhankelijk van:
- Gevarenklasse
- Hoogte van de verzekerde bedragen
- Export (naar welke landen en in welke mate)
- Hoogte van het eigen risico.

Op onderstaande site staat meer informatie en is ook een offerte op te vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt bij Interpolis vragen naar de kosten bij een lager eigen risico. En verder zijn er sites om prijsvergelijkingen te maken. De link die ik meestuurde, sprak ook over `zeer scherpe aanbiedingen`.
Veel succes!