Wie is verantwoordelijk voor betaling factuur?

Het factuur voor mijn orthodontische behandeling is geadresseerd aan 'De ouders/verzorgers van K'.

Daaronder staat echter wel mijn adres (ik ben 23, zelfstandig wonend) waar mijn 'ouders/verzorgers' dus helemaal niet wonen.
En later in het factuur wordt ook duidelijk benoemd dat het om mijn behandeling gaat.

Nu is mijn vraag... Zouden mijn ouders officieel gezien verantwoordelijk zijn voor de betaling van dit factuur, aangezien het aan hen is gericht?
Dus, stel ik betaal niet, hebben zij dan een probleem of ik?

...Natuurlijk betaal ik gewoon netjes hoor :) maar we waren hier wel even benieuwd naar!

8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
ik gok dat dit gewoon een standaard adressering is, aangezien de meeste beugels in de jeugd gezet worden (als je nog bij je ouders woont, en ze dit inderdaad betalen)
Of er staat in hun systeem iets niet goed. Bel ze gewoon even om dit aan te geven.

Het beste antwoord

Jij hebt het probleem want jij bent het contract voor de behandeling aangegaan en daardoor de verplichting tot betaling. Je ouders staan hier volkomen buiten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ouder(s) niet op jou adres wonen is de factuur verkeerd geadresseerd en kun je hem terugsturen met de formele opmerking: geadresseerde woont niet op dit adres.

Maar het is een behandeling voor jou waarmee jij akkoord bent gegaan (nadat je naar ik hoop voor je een gespecificeerde begroting hebt ontvangen en goedgekeurd).

Simpel: vraag aan de behandelaar waarom de factuur aan je ouders is gericht en niet aan jou.
Misschien is je geboortedatum niet goed ingevoerd?