Hoe activeer je online een rabo jongerenpas?

Het is mijn eerste bankpas en ik kan hem niet via www.rabobank.nl/activeren activeren, maar de medewerkers van de Rabobank zeiden dat dit wel mogelijk is om online te doen. Weet iemand hoe? (Ik ben dus minderjarig)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.7K
Amadea
9 jaar geleden
Daar moet waarschijnlijk eerst een ouder toestemming voor geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hebben je ouders ook een rekening bij de Rabobank?

Antwoorden (1)

Bankpas activeren
Nadat u een nieuwe bankpas (per post) ontvangt, moet u de bankpas nog activeren. Dit doet u voor uw eerste gebruik.

Houd de nieuwe pincode en uw Random Reader of Rabo Scanner bij de hand.
Activeert u zowel een bankpas als een creditcard? Activeer dan eerst de bankpas.
Heeft u een nieuwe pas, maar uw oude pincode? Dan is activeren niet nodig. Wel moet u de bankpas eerst in Nederland gebruiken, voordat de bankpas ook in het buitenland werkt.
Activeren kan ook bij uw Rabobank. Neem dan uw legitimatie mee.
https://www.rabobank.nl/particulieren/service/bankpas/bankpas-activeren/?redirect=pa-klantenservice-bankpas-activeren-senses

Toegevoegd na 1 minuut:
Via Internet moet je wel een Random Reader of Rabo Scanner hebben

Toegevoegd na 6 minuten:
De Rabo Jongerenrekening is een gratis rekening met bankpas voor jongeren tussen de 9 en 18 jaar.
Overal je bankzaken kunnen checken via internet en mobiel kan als je twaalf jaar of ouder bent en je ouders/verzorgers het goed vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is dus het probleem via die pagina kan ik niet activeren
Amadea
9 jaar geleden
Nee, dat kan pas nadat jouw ouders er toestemming voor hebben gegeven. Je kunt dat niet op eigen houtje zolang je minderjarig bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ouders klant zijn bij de Rabo en het kind tussen de 12 en 18 jaar oud is, kan de Jongerenrekening online geopend worden. Zijn de ouders geen klant dan dienen zij contact op te nemen met de Rabobank.