Als er een nieuw onderzoek komt naar woekerpolissen, waarom dan niet naar alle financiele wanprodukten van de laatste jaren bv. ook DEXIA polissen?

Prof. Boot rekent uit dat de tegemoetkoming naar de gedupeerden slechts een achtste deel is van de werkelijk geleden schade. De gedupeerden van de DEXIA-polissen
betalen tussen de 3 en de 10 jaar maandelijks euro 114,00 of een veelvoud daarvan, zijn alles kwijt en blijven met een forse restschuld zitten. Van die restschuld moet dan nog 66% worden betaald. Werkelijke schade? Gewoon elke betaalde cent kwijt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Dexia polissen zoals winstverdubbelaar etc, zijn wel degelijk onderzocht. Op de site van dexia kan worden nagegaan of er compensatie wordt gegeven.
paulus811
14 jaar geleden
DeXia polissen zijn ook woekerpolissen, en zijn ook onderzocht. Hou de ontwikkelingen in de gaten van stichting woekerpolisclaim, en meld je aan als je zo'n polis hebt, wellicht kunnen zij iets voor je betekenen