Tijdelijk uitschrijven studie, na inschrijven weer recht op studiefinanciering?

Ik ben zwanger en zou me per 1 maart/april kunnen uitschrijven bij m'n studie, zodat ik m'n studiefinanciering tegoed hou aan het einde van m'n studie en een deel collegeld terug krijg.
Maar mijn vraag is: krijg ik wel weer stufi wanneer ik me opnieuw inschrijf voor september? Aangezien er een hoop nieuwe regelingen zijn...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, als je vanaf september 2015 wilt beginnen ga je mee in het nieuwe leenstelsel. Hierdoor moet je zelf gaan betalen of gaan lenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik val wel onder de 'oude regeling', dan ook niet?
Ben namelijk in 2013 gestart met studeren en september 2015 ga ik dan aan m'n 3e jaar van mn studie beginnen.
Bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer je je uitschrijft en later weer inschrijft, begin je officieel gewoon opnieuw en ga je niet perse door met je studie. Kijk anders even op DUO. Die gaan over de studiefinanciering. Misschien is het beter om je ingeschreven te laten staan en dan studievertraging te hebben, want dan hou je wel je studiefinanciering nog. zie deze link: http://www.duo.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=210,E=0000000000156222757,K=1427,Sxi=0,Case=obj%283347%29