Is het mogelijk om paysafe naar paypall te zetten en is dat legaal?

Ik heb hier ook een website gevonden die het overzet van paysafe naar paypall dat is https://paysafetopaypal.nl/ maar is deze website wel betrouwbaar? ook staat er dan dat je je paypal adres moet invullen wat moet ik daar neer zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De website is betrouwbaar omdat zij een logo van PayPal op de website hebben. Stuur een e-mail naar de klantenservice van PayPal om te checken of het logo wel echt is of niet.

Je PayPal-adres is je e-mailadres waarmee je inlogt op PayPal!

Toegevoegd na 1 minuut:
Pas wel op! Ze rekenen vrij hoge prijzen voor het omzetten van de kaart naar PayPal geld!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar kan het kwaad dan dat ze niet iets doen met me geld (ik heb alleen 10 euro er op staan) en dat ze niet iets van buiten af wat kunnen doen dat ik in de problemen kan raken?
Ritsuka
9 jaar geleden
iedereen kan een logo op de site zetten, gewoon van internet te plukken. zegt niet veel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan bijvoorbeeld toch alleen die 10 euro verliezen meer niet als ik dat probeer?