Is er qua acceptatie verschil tussen een Mastercard creditcard van Mastercard en een Mastercard creditcard van bijvoorbeeld ING of Rabobank?

Bedrijven die Mastercard creditcards accepteren, accepteren zij ook allemaal de Mastercard creditcard van ING, Rabobank of SNS?
Hetzelfde met Visa, accepteren bedrijven die Visa creditcards accepteren ook allemaal Visa creditcards van Rabobank?

Zonee, hoe kom je erachter of bijvoorbeeld autoverhuurbedrijven in het buitenland ING/Rabobank/SNS creditcards accepteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, een Mastercard is een Mastercard en die kun je overal ter wereld gebruiken. Het maakt niet uit of je hem via de ING, Rabobank, of SNS hebt gekregen.
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
PLusje. Klopt een mastercard is een mastercard en die geld overal waar acceptatie wordt aangegeven.