Waar vind ik freelance kappers voor mijn nieuwe kapsalon in Nijmegen?

Ik heb mijn vacature via een aantal reguliere vacaturesites geplaatst. Ook op een aantal zzp en freelance-sites maar ik weet niet of de gemiddelde kapster op die sites kijkt om te zoeken naar een baan omdat het freelance kappers concept nog niet zo bekend is. Heeft er iemand nog tips waar ik de freelance-kappers kan vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
freelance kappers concept is best wel bekend maar of veel kappers of kapsters daar geinterresserd in zijn dat is de vraag.

Antwoorden (2)

Zet eens een advertentie in een vakblad, dat is wat duurder, maar daarmee bereik je wel de doelgroep, Top hair bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
de kappersopleiding van het ROC, naast het station..