Als er een boete van je rekening automatisch wordt afgeschreven, kun je die dan terugboeken?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is een boete van een sportcentrum, omdat ik geen sportkaart bij ze heb aangeschaft terwijl ik wel onvrijwillig sta aangemeld bij een vereniging.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Een boete wordt niet automatisch geïncasseerd. Over wat voor soort boete heb je het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe krijg je het voor elkaar om je onvrijwillig aan te melden bij een vereniging?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was te laat met het stopzetten van de automatische incasso van het inschrijfgeld.

Het beste antwoord

Elke automatische incasso kun je terug boeken, en zelf blokkeren, Je zegt helaas niet hoe jij onvrijwillig staat aangemeld bij deze vereniging, want dat is onmogelijk, als jij je aanmeld bij een vereniging, moet je hier een formulier voor invullen en ondertekenen!
Als je het geld hebt terug geboekt,zou ik als eerste contact opnemen met deze vereniging.
succes.