hoeveel is mijn netto iva uitkering bij een bruto van €2162,46?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O sorry, dat wordt 1621,85

Het beste antwoord

u krijgt 75% van u bruto inkomen als iva uitkering.

Toegevoegd na 6 uur:
Sorry dat wordt 1621,85

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben vergeten te vermelden dat een IVA oftewel WIA uitkering wordt berekend,namens de wet, en deze wet berekend 75% van je bruto salaris wordt je netto uitkering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
De vraag is wat er van bruto van €2162,46 netto over blijft je antwoord is dus niet goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus jij wil zeggen dat 75% van 2162,46 niet 1621,85 is?
ronron1212
9 jaar geleden
Hou zou krijgt hij dat 1621,85?
ronron1212
9 jaar geleden
volgens mij gaat hij netto van 2162,46 ontvangen 1688,98
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben misschien vergeten er iets bij te vermelden, waardoor deze onduidelijkheid bestaat, een IVA oftewel WIA uitkering, wordt berekend door 75% van je bruto salaris in mindering te brengen, en dat bedrag wordt jou netto uitkering!
ronron1212
9 jaar geleden
De hoogte van uw IVA-uitkering bedraagt 75% van uw zogenaamde WIA-maandloon. U bouwt net als over gewoon loon 8% vakantietoeslag op over uw uitkering. Deze vakantietoeslag wordt in de maand mei door het UWV aan u uitgekeerd. dat is iets anders dan 75% van het bruto loon want over bruto loon moet gewoon nog premies en loonbelasting worden betaald.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij ging dit om een werk salaris,en dat je vakantie toeslag opbouwt staat helemaal los van de vraag wat je maand uitkering gaat worden,WIA maandloon bestaat niet,de IVA of WIA uitkering wordt berekend op je werk salaris,maar beste ronron 1212, wat betreft de loonbelasting van het bruto salaris,klopt wel, waarschijnlijk wordt de uitkering berekend over het netto salaris, maar volgens mij kan Miepie het het beste aan het UWV zelf vragen. (By the way, ronron,doe de groetjes aan Niels)
ronron1212
9 jaar geleden
wie is Niels?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je.