Hoe stel ik het beste een plan op voor mijn werkgever?

Ik loop stage bij een uitzendbureau.
Dit uitzendbureau is gespecialiseerd in de techniek, maar doet ook aan callcenterwerk. Voor mijn stage wil ik een plan maken voor een nieuwe branche.
Regelmatig komen er mensen binnen die werk zoeken in de schoonmaak en ik heb ook al suspects gevonden waar we deze mensen kunnen plaatsen. Nu wil ik dit voorstellen bij mn stagebegeleider.
Hoe kan ik dit plan het beste maken en presenteren? Wat voor een informatie moet ik verzamelen om dit plan tot een goed einde te brengen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je deze vraag niet beter stellen aan je school? Zij weten hoe de opdracht eruit moet komen zien en wat er allemaal in hoort.
Castle
9 jaar geleden
Als je een opdracht naast maken ook wilt presenteren dan kun je powerpoint of een soortgelijk programma gebruiken. En de informatie die je nodig hebt moet je zelf opzoeken. Anders kan iedereen zijn huiswerk wel hier neer gooien. ;)
Cryofiel
9 jaar geleden
Je moet ze in ieder geval geen suspects (verdachten) noemen, maar prospects (kanshebbers).

Antwoorden (1)

Eeh....is dat juist niet precies je opdracht ? Uitzoeken waar de meerwaarde in zit , hoeveelheid werk die je verwacht te kunnen acquiteren, aantal mensen dat je aan werk kunt helpen, wat het kan opleveren voor het uitzendbureau en wat het kost aan extra personeel bijvoorbeeld, of het invloed heeft op het imago, gewoon wat feitjes en cijfertjes verzamelen, er een mooi verhaaltje omheen breien en aantrekkelijk op papier zetten.

Je stagebegeleider zal je ongewtijfeld op weg kunnen helpen met welke informatie voor hen relevant is, in welke vorm je dat moet gieten en hoe je het moet aanpakken. Wij weten natuurlijk niet wat op jouw opleiding / op dat niveau gevraagd wordt. Wellicht kan een ex-leerling / ouderejaars je op weg helpen of voorbeelden laten zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
He Marleen weer terug van voorgoed weg?