Hoe betaal ik de OnePlus One zonder creditcard?

Ik heb dus een invite die nog maar 24 uur geldig is waarmee ik de smartphone OnePlus One kan kopen.

Nu zit ik bij het afronden van de betaling met PayPal, en staat er dat ik een creditcard moet hebben, dit lijkt me sterk.
Er staat verder geen geld op mijn PayPal rekening maar al stond dat er wel op, die optie staat er niet bij, alleen de creditcard.
Wel heb ik iDeal gekoppeld aan PayPal dus ik hoopte dat ik daarmee de betaling zou kunnen doen maar deze optie zie ik nergens terug in het afrekenschermpje, alleen creditcard staat er.

Hopelijk kan iemand mij snel helpen want anders is mijn invite zo afgelopen en kan ik het toestel niet meer kopen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou op een paypal.com een account kunnen maken daarna via je bankrekening geld storten op je Paypal Rekening en dan betalen :)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt via money2 geld overmaken via bank direct.
Hier hoef je geen 1-2 dagen te wachten. Waarschijnlijk stond dat er omdat er geen saldo op uw paypal staat.

Andere antwoorden (2)

Als je iets koopt, bepaalt de leverancier de manier waarop betaald mag worden. Een Nederlands bedrijf is verplicht meer betaalwijzen te bieden (bijv. automatische incasso en iDeal-betaling) maar in het buitenland kunnen andere regels gelden.

De enige manier waarop je het product nog zou kunnen kopen, is de leverancier benaderen en vragen of hij een andere betaalwijze (die je met hem afspreekt) ook wil accepteren. Als dat niet het geval is, houdt het op.

Uiteraard kun je ook iemand anders vragen of hij voor jou wil betalen met diens creditcard en vervolgens het bedrag terugbetalen aan die persoon. Dit kan echter ongemakken geven met de tenaamstelling van de rekening.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt geen geld op paypal dus je kan niet betalen via paypal.
Misschien eens proberen geld op je paypal te zetten en dan kijken of je met pypal kan betalen
1: of je stort met je ideal geld naar je paypal dat is niet zo moeilijk of 2: Je neemt een prepaid creditcard daar zet je gewoon los geld op is voor heel veel dingen handig ook zoals apps kopen in de playstore of appstore (TIP: Gebruik NOOIT je normale creditcard want er wordt heeel vaak onterrecht geïncasseerd en je kan het dan ook bijna niet of heeel moeilijk terug krijgen)

Mvg stan
Bronnen: