Mag Tele2 een internetrekening van 411,- euro vorderen? Of zit hier een limiet aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het enigste limiet dat tele2 in dit soort zaken heeft is het verbruikte hoeveelheid bites.

Heb jij voor 412Euro aan internet gebruikt mag tele2 deze bij jouw in rekening brengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij moeten providers een waarschuwing sturen per sms of mail als je 80% van je internetbundel hebt verbruikt. Ik zit bij Ben en die sturen dan een berichtje. Of dat bij je belbundel ook zo is, weet ik niet.