Zijn de verzendkosten bij verschillende plaatsen verschillend?

Ik bedoel, is het verschillend als ik iets wil verzenden bij het postkantoor of bijvoorbeeld bij de buurtsupermarkt in de buurt die ook een post service heeft? Ik heb altijd het idee dat het bij deze supermarkt een stuk duurder is, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het verschi kan er ook in zitten dat je de ene keer een pakje als briefpost verzendt en de andere keer als pakketpost.
De tarieven per pakketdienst verschillen maar zijn voor dezelfde pakketdienst overal gelijk.

Antwoorden (2)

Postnl heeft vastgestelde prijzen en zijn overal gelijk.

Het kan zijn dat je bij je buurtsuper een andere pakketdienst gebruikt. Deze zijn vaak goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee hoor, postnl heeft overal dezelfde tarieven. Dus bij de supermarkt is het niet duurder.
anneliez