een vreemde heeft op mijn rekening gekeken zonder dat ze mijn pas hadden kan dit?

ik lig in scheiding ,we hebben een en of rekening maar ik heb ook een pas met ander rekening nummer , daar heeft mijn ex op gekeken en copy van gemaakt hoe kan dit ?terwijl de bank zegt dat de rekening alleen gezien kan worden in combinatie met mijn en of pas en niet haar pas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

De bank zal je dit moeten kunnen uitleggen ...
Het kan zijn dat je ex bij de bank geweest is en jouw nummer heeft genoemd aan de baliemedewerker met de smoes dat zijn pasje kwijt is en die baliemedewerker kan een afdruk gemaakt hebben en die hem gegeven hebben. Dat kan gebeurd zijn (heel slordig) zonder dat die zich realiseerde dat het niet de rekening van je ex was, maar het kan ook zijn dat die medewerker dat willens en wetens heeft gedaan. Dat zal de bank natuurlijk nooit toegeven ...