Ik zou graag iets Creatiefs doen. Voorbeeld zelf een gsm ontwerpen. Waar kan ik daar dan mee terecht?

Ik vind dat er een gat in de markt is wat betreft GSM's voor vrouwen. Ik heb veel ideeen. Maar hoe realiseer ik deze? Wat zijn de Stappen van een idee Naar De Realiteit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

van klei er 1 maken en die insturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt verschillende ontwerpprogramma's waarin je oa. mobiels in kan ontwerpen en vormgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een ontwerp van een gsm hoe jij hem graag wil zien bescherm dan je ontwerp zodat niemand het na kan maken.
En dan contact opnemen met telefoon bedrijven zoals ericson of nokia en probeer je ontwerp te verkopen

Toegevoegd na 2 minuten:
waarom beschermen het is al eens eerder gebeurd dat iemand een idee had en het voorlegde aan nokia.
maar nokia vond het idee maar niks. een half jaar later bracht nokia een telefoon uit met het idee dat die persoon had ingediend.
maar hij had zijn idee niet beschermd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg eerst maar eens een vijfjarige opleiding Industriële vormgeving zoals aan de AIVE in Eindhoven (HBO) of de TU Delft. Zonder een dergelijke afgeronde opleiding heb je weinig kans om je ontwerp door grote bedrijven daadwerkelijk te laten uitvoeren en serieus genomen te worden, daarnaast helpt zo'n opleiding je in te zien dat het ontwerpen van gebruiksvoorwerpen veel meer is dan het hebben van goed idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij kpn laten zien