Is de zorg een beroepssector waar geld wordt verdiend, of geld wordt uitgegeven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de zorg wordt geen geld verdiend, alleen uitgegeven.
jc54
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Dat klopt alleen het is wel gebudgetteerd per jaar.
ronron1212
9 jaar geleden
Dat is dus niet de zorg maar de leverancier aan de zorg.
ronron1212
9 jaar geleden
De zorg wordt betaald uit belasting geld en zorgverzekeringsgeld daar werken mensen voor. Philps bijvoorbeeld maakt apparatuur voor de zorg maar ook tv's. is geen onderdeel van de zorg maar een commerciële organisatie die de middelen maakt die de zorg nodig heeft. Leveranciers van de zorg.
ronron1212
9 jaar geleden
Technische sector
ronron1212
9 jaar geleden
Omdat er gebouwen nodig zijn in de zorg behoort een aannemer dus ook bij de zorg sector?
ronron1212
9 jaar geleden
Dat zijn ze allemaal wat ze houden elkaar aan het werk