Parkeerboete na bijna 2 jaar ontvangen, bezwaar aantekenen ?

Vandaag 22/5/14 een "naheffingsaanslag" ontvangen in Belgie waar ik woon van de gemeente 's-Hertogenbosch. De gemeente doet dit middels een premiejager denk ik want het bedrijf die deze aanslag stuurt noemt zich Cannock Chase. De datum van de overtreding is 27/5/12. Nu lijkt mij dit een onredelijk lange termijn om dit te sturen en vraag me dan ook af of het zinvol is hier bezwaar tegen aan te tekenen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt als een scam. Zou eerst informeren of dit klopt
Ritsuka
9 jaar geleden
is het niet een nep boete?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is een bekend bedrijf. Wat voor diverse gemeenten de boetes int.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bron; eigen ervaring. (Iets te vaak)

Antwoorden (1)

ja,als je na 6 maanden een boete ontvangt kan je bezwaar aantekenen